سال جدید مبارک
 
...بفرمایید تو
من که دارم میرم چرا هلم میدی؟؟؟
درباره وبلاگ


به یک‏ جایی از زندگی که رسیدی، می فهمی رنج را نباید امتداد داد باید مثل یک چاقو که چیزها را می‏برد و از میانشان می‏گذرد از بعضی آدم‏ها بگذری و برای همیشه تمامشان کنی . . .
آخرین مطالب
نويسندگان
شنبه 28 اسفند 1389برچسب:, :: 22:1 ::  نويسنده : علی

سلام به همه دوستای وبلاگی خوبم.......امیدوارم همتون سالی که گذشت رو با موفقیت و خوشی گذرونده باشید و خودتونو برای سالی جدید آماده کرده باشید. سال خرگوش....سال 1390...سال تمام آرزوهای من..سالی که آینده من به ان بستگی داره....

اما از دیشب بگم..به شدت بی خواب شده بودم.درست تا ساعت 4و 20 دقیقه صبح هیچ احساسی از خواب و خستگی در من نبود...بعدشم که نفهمیدم چطوری خوابم برد و ساعت 11 و نیم نزدیک ظهر از خواب بلند شدم و درست تا خود بعد از ظهر بی حال و سرم به شدت درد می کرد..واقعا برنامه خوابم به شدت به هم خورده. نمی دونم چکار کنم. از خدا چندتا قرص دیازپام می خواستم که بخورم خلاص بشم. ای بابااا از دست این بیخوابی.

اما سال 1389 سال خوبی برای من بود.اسم این سال رو می تونم اینطوری بذارم ، البته فقط مخصوص خودم. سال شکوفا شدن روابط اجتماعی. یعنی اینکه من کلا تو محیط بیرون از خانه و دانشگاه و اینترنت روابط اجتماعی خودمو گسترش دادم و دوستان خیلی خوبی پیدا کردم. سال 1389 برای من سال افزایش سطح علمی در زمینه تکنولوژی و پیشرفت نرم افزار و سخت افزار بود.. سال 89 سال شانس هم برایم بود...کلا خیلی سال خوبی بود. اما سال 90 خیلی مهمتر و حیاتی تر سال 89 می باشد.چرا که من باید برای ارشد کلی درس بخونم و مطالعمو افزایش بدم. یعنی آینده من و خوشبختی من و زندگی من به قبولی در این کنکور بستگی داره.برای من این کنکور از کنکور 4 سال پیش مهمتر و حیاتی تره. خدایا کمکم کن که موفق بشم....

خب دوستان دقیقا پس فردا صبح حدودای ساعت 2 ، سال تحویل میشه و خیلی از ما تو اون ساعت خواب هستیم. خب آخه این چه وضعشه آخه .خب هر سال یه ساعتو ثابت بگیرید عید از اون روز بشه دیگه...من خیلی آرزو داشتم موقع سال تحویل که بگم...اما حالا باید تا ساعت 2 بیدار بمونم..آخه کی بیدار می مونه که من دومیش باشم.

راستی سال جدید که میاد ما هم هر چی بدی، دل شکستگی ، کلا هر خاطره آذار  دهنده ای که زمونی در سال جاری منو ناراحت کرد رو از خودمون دور می کنیم و دلمونو پاک می کنیم. و دوباره از نو می سازیم.. از سال جدید من همه اشخاصی که اصلا از ریخت من بدشون میاد و منو فحش می دن و از من دلخورن و م از اونا دلخورم دیگه این لخته از قلب و وجود من پاک میشه و من همه را دوباره دوست می دارم.با این کارم من احساس خوشبختی و بزرگی میکنم و احساس می کنم که اصلا هیچ عذاب وجدانی ندارم..ای دوستان شما هم این کارو انجام بدید و این احساس غرورآفرین بزرگی رو در وجودتون حس کنید و کیف کنید..بخشش خطای دیگران و کسی که شما رو ناراحت کرده فقط کار بزرگ مردانه..

راستی تعطیلات عید چه برنامه ریزی کردید..ما که قرار شده یک سفر چند روزه به شمال بریم. بهتره بگم شمال بیائیم. همون طرفای چالوس و نوشهر و رامسر و آره دیگه زیاد دور نمیشیم ..شما قراره کجا برید؟؟.البته من برناممون 180 درجه فرق کرد.اولش قرار بود شیرازبریم یعنی همون جنوب  اما بعدش نمی دونم چی شد تصمیم برگشت و حالا قصد شمال کردیم .... با این پول بنزین و  گرونی خرج و مخارج سفر باز هم فکر نکنم که خانواده های ایرانی از سفرشون دست بکشن.

خب دیگه زیاد حرف زدم خسته میشید بعد شاکی میشد بعد میزنید تو سرم که این چرندیات چی بود که نوشتم..

عیدو پس تبریک بگیم...

دوستان عید همتون مبارک باشه.ایشالا سال خوش و خرمی داشته باشید و در کنار خانواده سال پر از موفقیت و سر بلندی  براتون آرزو می کنم.....عید همه مبااااااااااااااااااااارک

 



نظرات شما عزیزان:

فرشته
ساعت23:04---10 فروردين 1390
انگاری کسی بهت تبریک نگفته اما من میگم
سال نو مبارک


نام :
آدرس ایمیل:
وب سایت/بلاگ :
متن پیام:
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

 

 

 

عکس شما

آپلود عکس دلخواه:







ورود اعضا:


نام :
وب :
پیام :
2+2=:
(Refresh)

آمار وب سایت:
 

بازدید امروز : 25
بازدید دیروز : 21
بازدید هفته : 65
بازدید ماه : 161
بازدید کل : 51738
تعداد مطالب : 41
تعداد نظرات : 122
تعداد آنلاین : 1


Contact s4lish